środa, 10 lipca 2013

Kołderka dla Janka

Dziś miało być o smoku... ale nie będzie bo za oknem buro i ponuro, w mieszkaniu trzeba świecić światło i ze zdjęć nici :/
Będzie wiec powrót do przeszłości ;)

Kołderka dla Janka

Kołderka ta powstała dla mojego prywatnego synka kilka miesiecy temu. Pokazywałam ją już w kilku miejscach. Dla tych, którzy jej nie widzieli pokazuję ją tutaj ;)
Kołderka jest częścią wyprawki, którą uszyłam dla Janka.
Długo myślałam nad motywem przewodnim całej wyprawki. Nie chciałam aby był to typowy dla chłpców samochód lub miś. Tak oto wpadł mi do głowy pomysł na konika na biegunach ;)
 Kołderka uszyta z różnych bawełnianych materiałów, aplikacje z filcu, wykończenia- mulina.
Innym razem pokaże inne rzeczy, które dla niego uszyłam :)

Pozdrawiam :)

Roni








13 komentarzy:

  1. po raz kolejny zachwycam się Twoją dbałością o detale, cudeńko! JJ ma najlepszą wyprawkę ever

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest , juz się zachwycałam wszędzie gdzie się tylko dało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, nie widać, że się czerwienię, ale się czerwienię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna jest, jak i zreszta wszystkie Twoje prace. Jestes bardzo utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podoba mi się ta kołderka. Chętnie będę zaglądać do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za przecudna rzecz. Marzyła mi się taka dla mojego M. ale nie znalazłam (pewnie za mało szukałam). Będę zaglądać! Przepięknie tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna:))))a te pikowania bajka...a dla mnie zagadka...jakiś kurs przyśpieszony by mi się przydał:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na kurs przy dobrej herbacie ;)

      Usuń
  10. Doskonała,cudowna jestem pod ogromnym wrażeniem jak wszystko dobrane,dopasowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)