czwartek, 18 lipca 2013

Smok

Pogoda nadal przeszkadza mi w blogowaniu. Przez ostatnie dni jest tak pięknie, że spędzamy mnóstwo czasu poza domem :)
Dziś mój syn chciałby zaprezentować swoją nową zdobycz... smoka :)
Smok jest prawie tak duży jak Janek i ma całą masę miejc, które można wyślinić, więc został przyjęty z radością ;)
Zaznaczyłam do kogo należy a jakże... ;)
Do niedawna myślałam, że zabawki dla chłopców to nuda... wszędzie samochodziki, misie i znowu samochodziki :P Dla dziewczynek znacznie łatwiej jest wyszukać coś fajnego. Zmieniłam jednak zdanie kiedy zaczęlam robić zabawki dla Janka. Jest dla mnie wielką inspiracją :)
 
Niedługo pokażę jak uszczęśliwić pięciolatka ;)

Pozdrawiam serdecznie :)

Roni

13 komentarzy:

  1. oo, chcę się cofnąć w czasie, żebyś była moją mamą i szyła mi smoki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja Cie przecież on jest cudowny :) też takiego chcę :)
    kobieto masz fach w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Jakie Ty cuda potrafisz wyczarować z materiału! :) Od wszystkich Twoich prac bije niesamowicie pozytywna energia i oglądającemu od razu wykwita uśmiech na buziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny smoczek :)
    przeuroczy... ale mały jaki usmiechnięty :) słodziak ci rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja się nie dziwię tego pięknego uśmiechu na buźce! :)) mama wie najlepiej jak swego maluszka uszczęśliwić :) smoczek jak tralala :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  7. smoczek jest genialny:) i jaka radość w oczach

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny smok....Masz wieeelki talent....a Twoje sowy są wyjatkowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity, piękny!!!!! to ja z niecierpliwością czekam co tam można zrobić dla 5 latka:))) moje co prawda mają trzy latka, ale każdy pomysł się przyda:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się złapać tego pięciolatka i zrobić mu zdjęcie to pędze z nim na bloga :)

      Usuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)