poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kącik Janka

Kiedy czekałam na narodziny mojego synka powstało kilka rzeczy dedykowanych  specjalnie jemu. Dziś chiałaj je Wam pokazać :)

Mobil, kokon, kocyk, kołderka w kropeczki, sowa...

 Girlanda, przewijak, ozdoby, śpiworek do spania, pieluszki, kołderkę, konika na biegunach...


OZDOBY...

 

PRZEWIJAK...

Mój tradycyjny konik.

PIELUSZKI...


KOKON...

O kokonie napiszę więcej w kolejnych postach.  Jest to super rzecz, bardzo przydatna w której mój synek uwielbia spać :)


Tu widać gwiazdkę i inicjał, który jest częścią całego imienia (ale o tym kiedy indziej) :)



Pozdrawiam serdecznie w ten piękny dzień :)


Roni

9 komentarzy:

  1. oj kiedy to było :P jak ten czas szybko leci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa zapomniałąbym :) zapraszam po wyroznienie ode mnie :)

      Usuń
    2. Fakt, mam wrażenie, że ciąża i poród to jakiaś prehistoria :p

      Usuń
  2. szkoda że nie jestem już dzieckiem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kącik. O kokonie słyszałam..zamierzam uszyć taki dla dziecka siostry....podobno się sprawdza rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadam z rewizytą i jestem zachwycona!!! Jakie cudowne rzeczy szyjesz!!! W podusi - sowie się zakochałam po prostu :))) I ten smok Jasiowy... cudo!
    Chyba mamy synków w podobnym wieku :D
    Pozdrawiam Wam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie oczekuję swojego pierwszego dziecka. Przeglądam Twój blog i płaczę z rozżalenia, że sama nie stworzę swojemu dziecku takich cudów!!! WSPANIAŁE, aż nie umiem opisać jakie Twoje prace robią na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam całego Twojego bloga. Piękne rzeczy. Widzę, że mamy wiele wspólnego: słabość do sów i dzieci w podobnym wieku :)). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)