piątek, 30 sierpnia 2013

Koło ratunkowe

Byłam ostatnio u przyjaciólki, która ma dwie córeczki a co za tym idzie mnóstwo rzeczy przydatnych tak dzieciom jak i rodzicom. Przyjaciółka posadziła mojego Janka w takim jakby gnieździe do zabawy z dość wysoką scianą. Super sprawa, bo dziecko, które uczy się siedzieć siedzi w nim swobodnie... jak sie przewroci na bok to nic mu się nie stanie bo chronią go miekkie ściany... łatwo jest mu wróci do poprzedniej pozycji... wewnątrz nie jest zbyt szerokie, więc nawet gdy się zsunie to nie tak, ze leży na płasko bo ratuje się nogami. Poprostu coś czego teraz bardzo potrzebuję. Próbowałam kupic taką rzecz tutaj, ale mi się nie udało. Znalazłam więc koło ratunkowe, najprostsze z najprostszych i uszyłam do niego powłoczkę. Tak powstało koło ratunkowe... ratujące matkę i ojca przed zawałem i dziecko przed guzem ;)

Testowanie...

Wynik... chyba zadowalający użytkownika ;)


Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego weekendu :)

Roni




15 komentarzy:

  1. Fajna sprawa,bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł :)
    to ja teraz poproszę o takie kolo w wersji mini na samą głowę ;) bo mój ostatnio głową wali we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak naprawde chcesz to mogę Ci uszyc. Tutaj są takie i są dość popularne ;)

      Usuń
    2. hehe taki kasko-koło-ochraniacz ;)

      Usuń
  3. super sprawa. miałyśmy okazje takie koło mieć. ale nie tak piękne jak te :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo cudenko :)
    Inspirujesz mnie coraz bardziej - tylko szkoda że szycie to mój wróg

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł a wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mi się podoba! Nie mam w domu malucha, ale jestem pewna, że postarałabym się o takie "cóś"

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne !!!! Jak widać użytkownik najbardziej o tym przekonany :))

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę sie że pomogłam w inspiracji:) nie spodziewałam sie tak szybkiego efektu - jest boskie, ładniejsze niż moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w jakiej cenie takie koło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to kolo robilam tylko na wlasne potrzeby, nie robie go niestety na zamowienie:(

      Usuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)