środa, 23 października 2013

Domki trzy

Już od dawna chciałam uszyć domki, które są świetną dekoracją dziecięcych pokoi. Nie miałam jednak okazji tego zrobić, aż do momentu kiedy napisała do mnie Magda z prośbą o domki dla swojej córeczki Hani. 
To moja warjacja na ich temat...



Domki spodobały się nowej właścicielce co cieszy mnie bardzo :D
Przy okazji przesyłam uściski dla Hani i jej mamy :)

W następnym poście pokażę girlandę, która powstała do kompletu :)

Chciałam jeszcze przypomnieć o moim szybkim CANDY, serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które chciałyby dołączyć do zabawy a do tej pory tego nie zrobiły :) Można wygrać zabawkę dla swojej pociechy a może dla kogoś na prezent...;)

Pozdrawiam serdecznie :D

Roni

8 komentarzy:

  1. Przpeiękne te domki:)))Ja już zamówiłam u koleżanki elementy do naszego domku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Takie kolorowe a jednak nie pstrokate!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mnei chyba nie przestaniesz zadziwiac :) cudne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez dwóch zdań są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie! bardzo jestem ciekawa girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne domki! Zresztą wszytko co tworzysz zachwyca! Tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Jako mama szczęśliwej posiadaczki, chciałabym dodać nasze OCHy i ACHy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)