niedziela, 20 października 2013

Smocze CANDY u Roni w Sztokholmie

To mój 20sty post. Nie jest to wielki wyczyn ale mnie cieszy bardzo :)
Z tej okazji postanowiłam zorganizować szybkie CANDY dla blogowiczów, ale nie tylko.
Szybkie bo trwa tylko do 1 listopada!
Więc jeśli jesteś matką, babką, listonoszem co im listy nosi, panem z brodą... bądż też nie, zapraszaszam Cię serdecznie! :D 

Osoba która zostanie przeze mnie wylosowana otrzyma smoka (ok 20cm wysokości) w wersji dziewczęcej lub chłopięcej do wyboru :D

A oto moje zasady uczestnictwa w zabawie:
1. Zostaw komentarz pod tym postem i napisz, która z moich dotychczasowych prac najbardziej Ci sie spodobała. Tym samym dajesz znać, że bawisz się razem ze mną. Jeśli nie posiadasz bloga nie zapomnij go podpisać!
2. Na swoim blogu opublikuj podlinkowany baner z informacją o zabawie.
3. Polub moją stronę na Facebooku a jeśli już wcześniej dołaczyłeś do moich fanów udostępnij post o moim Candy w swoim profilu!

Bardzo serdecznie zachęcam do zabawy... no i cóż więcej... POWODZENIA moi drodzy! :D

STARTUJEMY :)




23 komentarze:

  1. pierwsza palec pod budkę!
    nie umiem wybrać, bo wszystkie są boskie, ale ze względów praktycznych najbardziej podobał mi się kokon, dzięki niemu uszyłam swój (pomijam walory estetyczne mojego mocno odbiegające od wzoru) ;)
    banerek zaraz będzie w skarpetkowie i marysiowe

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga :) Wszystkimi Twoimi pracami sie zachwycam. Piękne materiały, idealnie dobrana kolorystyka no i mistrzowskie wykończenie. Wybieram jednak kolo ratunkowe bo to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) zapisuję się oczywiście :)
    dla mnie wszystkie Twoje prace to jak dzieła sztuki i ciężko wybrać :) na pierwszym miejscu chyba jednak postawiłabym zabawki - sowę i konika na biegunach :) sa mega po prostu :) pozniej kocyki i ten dziergany i ten patchworkowy :)
    po prostu cuda tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukierasy:) ja pamiętam cudowne kołderki jedna była na pewno dla Twojego Janka błękitna, druga wersja dla dziewczynki i obłędna sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężkie zadanie, wybrać TYLKo jedna z twoich dzieł będzie bardzo trudno. Mnie bardzo zachwycił królik, jest przesłodki i to on jest moim faworytem.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki orzech do zgryzienia, ale chyba do tej pory najbardziej podobały mi się kołderki i śliczne sowy dla mnie mistrzostwo świata!!! Widac ogrom włożonej pracy w te piękne arcydzieła baaa sztukę dla najmłodszych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zakochana w smoku i kokonie - smok przeuroczy a kokon mega praktyczny chodź wszyscy próbują mi wmówić że dziecko musi mieć przestrzeń bo się dosyć nagniotło w brzuchu ... ot .. co kraj to obyczaj :) banerek wklejam do PTYSIAKÓW i Mamuniowego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobają mi się smoki-jeden już niedługo stanie się własnością mojego synka:)
    Magda Pielaszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Koło ratunkowe! Bajer nad bajery. W życiu bym o czymś takim nie pomyślała. Pamiętam jak obkładałam mojego szkraba kołderkami pozwijanymi w rulony. Że też z tego całego przemęczenia nie błysnęłam pomysłowością :P
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wciąż powtarzam, że uwielbiam wszystko co tworzysz i ciężko wybrać jedną rzecz. Dlatego też wybiorę oczywiście smoki, szczególnie ten profilowy z fb, którym moja córka się "zajada". Piękne są też kocyki i zachwycił mnie kokon. Szkoda, że L. jest już za duża na taki ;)
    Pozdrawiam,
    Kamila W-K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest cudne :) Trudno się zdecydować, ale kołderka dla Lilki była przepiękna :D Karola

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe i ciepłe słowa pod adresem moich prac! :D
    Myślałam, że będzie przeważać jakaś konkretna rzecz a tu niespodzianka :D

    Prosze wszystkie osoby, które nie posiadają blogów a biorące udział w zabawie aby podpisywały swoje komentarze tak abym nie miala problemu z odczytaniem do kogo on należy ;)
    Przypominam również o udostępnianiu informacji o moim Candy na swoich profilach FB :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już dawno zakochałam się w szydełkowym kocyku w kropeczki :) ale kokon też bomba, sama bym w takim pospała.... no i te rozkoszne zwierzęta :) :)
    asiulek88

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, bardzo podobają mi się Twoje prace, wszystkie bez wyjątku, ale najbardziej długaśny kot, może dlatego że mam dwa kot :-))))
    biorę udział w zabawie:-)))
    mój blog: eesophie.blogspot.com
    zapraszam do siebie na Candy!
    pozdrawiam!
    nie mam FB, czy to mnie dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Absolutnie nie, nie musisz mieć FB, wystarczy mieć bloga :) Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś :)

      Usuń
  15. To i ja ;)
    Wszystko co tworzysz mnie zachwyca - jest śliczne, dopracowane i w ogóle cud, miód i orzeszki :D bardzo podobają mi się Twoje smoki choć teraz zakochałam się w fioletowym koniku na biegunach...;)
    Udostępnione na facebooku ;)
    Aga W.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podglądam Twoje prace od dawna, podobają mi się wszystkie bez wyjątku! Ale jako "praktyczna mama" małego pełzaka, który niedługo zacznie siadać, wybieram połączenie sztuki, rękodzieła i utylitaryzmu w pięknej formie - koło do siedzenia :)
    Małgorzata Szm

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana trudno wybrać tą jedną naj...ale zdecydowanie mam dwóch faworytów: Poduszki-domki i poduszki-sowy:))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. NR1 - poduszka sowa! Obłędna :))) Ale smoczek dla mojego Smoka Frania też mi się marzy :D, więc staję w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  19. hej Roni! Weszlam tu wlasnie z MFS-po tym poscie poprzedzajacym mnie,a tu takie cuda!
    Nie wiem na ile moj glos sie bedzie liczyl w zabawie bo nie mam ani bloga ani fb (ani nawet moj nr kom nie dziala-wiec tez go nie mam...ale nic to-zyje jakos bez tych rzeczy.i daje rade )
    Hmmm a co do pytania "'...ktora z dotychczasowych prac najbardziej Ci sie spodobała"' to musze powiedziec ze wszystkie sa piekne...ale najbardziej mnie urzekl kacik Twego Jasia-calosciowo i bezsprzecznie moj faworyt nr. 1. Kazdy detal wykonany z precyzja i miloscia. I to widac na odleglosc. Niepowtarzalny klimat Jego pokoiku. I zapewniam Cie, ze w takim otoczeniu niejeden dorosly chcialby zamieszkac,albo wrecz skopiowac zywcem i przeniesc w realia swego domu...
    Jesli jednak mialabym wybrac jedna konkretna rzecz- to ok, na pewno jest to motyw konika na biegunach-na kolderce, chusteczkach/pieluszkach, jako zabawka i zawieszka. Motyw przesliczny a Twoje wykonanie pierwsza klasa,
    drugim bylaby-kolderka kropeczki, ktora z pewnoscia moglaby sie nadac rowniez dla dziewczynki. Sliczna, kolorowa i sama nigdy bym czegos takiego nie stworzyla- wiec zdecydowanie to moj drugi faworyt.
    A trzeci- to kolo dla siedzacego dzieciaczka. Pomyslow Ci nie brak, a nawet jesli nie Twoj pomysl to wykonanie na medal. A jakie praktyczne-zarowno dla mamy jak i dla korzystajacego z dobrodziejstwa dzieciaczka.

    W ogole Roni tworzysz przepiekne rzeczy, i kazda pojedyncza praca jest niepowtarzalna i wykonana z najwyzsza starannoscia. A Twoje smoki, sowy, koty to jedyne w swoim rodzaju i nie do podrobienia. Masz swoj styl i to tworzy niesamowity charater tych rzeczy. Takiego dlugiego kocura to sama bym sobie u Ciebie zamowila- jak juz wrocimy z wojazy to chcemy miec kota. Prawdziwego. Ale gdyby cos z tymi planami nie wyszlo, albo by sie przecigalo w czasie to wtedy zglosze sie do Ciebie.
    A na razie to moge przygarnac ''Smoczka''. Moze przyniesie mi szczescie (albo dzieci-zamiast bociana;)
    pozdrawiam goraco i serdecznie
    CiniMini z MFS

    OdpowiedzUsuń
  20. z wielka checia dolacze do rozdania- a moim faworytem sa smoki- z tymi tasiemkami idealne do zabawy dla malych raczek a jednoczesnie tak bajecznie kolorowe i wyraziste- cudne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pragnę takiego smoka dla mojego Witka w brzuchu (6 miesiąc z nim chodzę :))!!!
    Staję w szranki. Wszysko co tu widzę bardzo mi się podoba - oj bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ufff zdążyłam :) Zgłaszam się do zabawy. Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)