czwartek, 31 października 2013

Wiola będzie miała kota

Napisała do mnie Wiola, że chce kota. Nie patrząc na to, że Wiola dziewczynką już nie jest, że te swoje 23 wiosny ma (niech mnie poprawi, jeśli się mylę ;) ) uszyłam go dla niej :D
Tak się prezentuje :)

 Zbliżenie na głowę...
 i na ogon... ogon u kota rzecz ważna! ;)

Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze! Jest mi ogromnie miło, że podoba się Wam to co robię :D

Przypominam o moim Candy! Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę wziąć udział w zabawie to niech śmiao dołączy,
 będzie mi bardzo miło :D
Zapisy do jutra, do godziny 24.00. Losowanie i jego wyniki 2listopada :)


Życzę wszystkim miłego długiego weekendu :)

Roni

8 komentarzy:

  1. :) słodki ten kociak :) gdyby nie fakt ze mam juz w domu dwa to chetnie bym i takiego przygarneła :)

    p.s. prosze nie rozsiewac juz informacji o candy bo trace szanse na wylosowanie smoka :P (joke ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za kotami ale Twój jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. CUUUUDO!!! Extra - uwielbiam takie zabawki dla dzieci :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały !!!!! moje dziecko wyściskało i wycałowało by kotka na wszystkie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 30 i też takiego bym chciała :)) - jest piękny i mega oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak!! Rewelacyjne kolorki! :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiola jest bardzo,baaaardzo zadowolona z kota :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny kot, piękne tkaniny, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)