niedziela, 24 listopada 2013

Julmarknad Sigtuna, Julmarknad Norrtälje, Kraków ŁaŁ... spotkajmy się! :D

Lifting ostatnio w modzie to i ja postanowiłam sobie zafundować... liftind bloga oczywiście ;) Mam nadzieję, że się Wam podoba :)

Ale dziś nie o tym...

 Maszyna rogrzana do czerwoności, tkaniany znikają w zastraszającym tempie i przybierają nowe kształty.
Pomysły kłębią się w głowie a czasu coraz mniej. To znak, że świąteczne kiermasze sie zbliżają :)


Już za tydzień, 1 grudnia będzie mnie można spotkać w Sigtuna a tydzień później 8 grudnia w Norrtälje na tradycyjnych kiermaszach świątecznych.
14 grudnia odbywają sie targi Kraków ŁaŁ . Niechaj dał mi do myślenia, ja się zgłosiłam a organizatorzy powiedzieli  ''cóż, że ze Szwecji''. Tak więc wyruszam do mojego rodzinnego miasta ze swoimi stworami :)
Kto tylko ma możliwość niech przybywa, bo cudów tam będzie co nie miara. Sama już kombinuję jak to zrobić aby choć na sekundę zaglądnąć do każdego z wystawców. Worek na te wszystkie fantastyczne rzeczy, które tam znajdę mam już na liście do spakowania :D

Polecam serdecznie i mam nadzieję do zobaczenie :)

Roni


2 komentarze:

  1. Pochwal się koniecznie jakie cuda wystawiasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lifting bez śladu opuchlizny, pięknie!:)

      Usuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)