wtorek, 19 listopada 2013

Kokon dla noworodka

Dzisiaj pokażę Wam kolejny kokon dla noworodka. Wersja dla dziewczynki :)

 Dzięki ograniczonej przestrzeni dziecko śpiąc w nim czuje się bezpiecznie. Świat nie jest tak ogromny i straszny. Można taki kokon położyć we własnym łóżku, dzieki czemu dziecko ma swój włąsny kawałek a my nie musimy się martwić, że go przygnieciemy ;)
W zimie można go włożyć do wózka-gondoli co sprawi, że dziecku będzie ciepłej.
Ja zabierałam go niemal wszędzie i Janek zasypiając zawsze czuł sie jak u siebie. Właściwie to nadal z niego korzystamy, mimo tego, że Jaś ma juz 8 miesięcy :)
U mnie i tych wszystkich, którzy z niego korzystali sprawdził się on w 100%, więc polecam gorąco :)



Kokon można przewracać na drugą stronę i samemu wybrać werje mniej lub bardziej kolorową :)

Życzę wszystkim miełego popołudnia i udanego wieczoru!

Roni :)

11 komentarzy:

  1. kocham kokony! a Twoje już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech a ja już nie mogę doczekać się tego dla mojej córeczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jamniki! <3 cudności, sama dla siebie bym taki chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny !
    jestem w nich zakochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chce się mieć mluszka by zamóewić u Ciebie taki kokon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny azyl dla maluszka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, gdzie te czasy?:) Dobra robota, gratulacje wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy tworzysz!!!Twoje sowy i inne cuda na fb poleca 1001 pomysłów na prezent... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Hmm..chyba muszę o takim pomyśleć, zwłaszcza by się przydał jak nad ranem śpimy we czwórkę w łóżku ;))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuje, że nie odkryłam Twoich kokonów wcześniej, gdy Synek był malutki. Teraz ma już 6 mc, więc chyba na kokon za późno. Na szczęście inne Twoje cudeńka są jak znalazł dla nas. Pozdrawiamy.
    http://mybigtinylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)