środa, 13 listopada 2013

Powrót smoków

Smoków u mnie całe stada. One zdecydowanie lubia życie gromadne. Sporo poleciało do nowch właścicieli... sporo sie nadal szyje :)
Dziś pokażę co powstało ostatnimi czasy.

Magda zamówiła u mnie smoka z tasiemkami dla Piotrusia...

Do Elizy, która wygrała u mnie smocze candy powędrował taki stworek...
Jest większy od tych z tasiemkami no i ma skrzydła ;) Mam nadzieję, że spodoba sie Elizie :)

Magda mama Jeremiasza zamówiła smoka dla swojego synka oraz jego dwóch kolegów Antoniego i Stasia:)



Smoki pojawią się jeszcze u mnie nie raz. Mam jeszcze kilka innych wzorów, które pokażę w niedługim czasie :)

Miłego wieczoru!

Roni




6 komentarzy:

  1. moj smok dolecial !!!! jest duzy i przepiekny, jest cudowny, tak ladnie odszyty, tak ladnie pachnie, bardzo Ci dziekuje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ze skrzydłami odlotowy :)
    W Krakowie zrobią furrore :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smokowy zawrót głowy :) metkowce są bardzo lubiane przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoki już rozdane. Śmiejemy się że powstała drużyna smoka-Jeremi, Staś i Antoni.
    Jeremi swojego bardzo lubi. Niedługo zamieszczę zdjęcia J ze smokiem na moim blogu.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
    p.s. trójkąt bardzo się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha:D cieszę się ogromnie, że się chłopcom spodobały :D
      Uściski dla Jeremieg :)

      Usuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)