piątek, 15 listopada 2013

Sowa śnieżna

Od bardzo dawna chciałam uszyć białą sowę. Nie jest to łatwe, bo zawsze kolor wygrywa... tyle ich jest. Tym razem starałam się, alby przynajmniej była jasna ;)

 Magda z babskie blogowanie i Ula z bloga Szyciotyp w ramach wspólnego projektu stworzyły białą sówkę, która można malować na dowolne sposoby po to, aby pózniej móc ją wyprać i zacząc zabawę w malowanie od nowa :)
Zmartwie Was... moja sowa lubi swoje jasne kolory ;) Mimo to mam ogromną nadzieję, że znajdzie swoich zwolenników :)


 Uszyłam je w dwóch rozmiarach. Mała ma ok 20cm a większa ok. 30cm.

Piątek dziś, więc życzę udanego odpoczynku :D

Roni

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje sowy... piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dołącze do ochów i achów :) sliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi ta sowa zdecydowanie na kota wygląda :D Czekam niecierpliwie na grudzień bo chce miec w domku coś Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna jest, piękny projekt i szlachetne wykonanie - jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna :) Zapraszam też na moje urodzinowe Candy www.miekkaprzestrzen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sowy. Podziwiam staranne wykończenie Twoich szyjątek. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)