sobota, 2 listopada 2013

Wyniki Candy

Do zabawy mikołajkowej jeszcze trochę czsu, ale ja od rana czuję się jak św.Mikołaj bo dziś losowanie :D
Przygotowałam listę osób, które spełniły warunki zabawy...
 losy...
 Przygotowałam kosz losujący a w nim Janka losującego...
Janek uruchomiony... wyciągnął jeden los...
 I juz wiemy, że wygrywa szczęśliwa jak zawsze 13! :D
Osobą do której powędruje smok jest więc Eliza Kaschel z bloga http://eesophie.blogspot.se/
Gratuluję serdecznie! :D

Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które się zgłosiły do zabawy. Jest mi ogromnie miło, że się przyłaczyliście i cieszę się, że moje prace się Wam spodobały. Wszystkie tak miłe komentarze są dla mnie ogromnym wsparciem i motywacją do pracy :D

Pozdrawiam serdecznie i do następnego Candy ;)

Roni

12 komentarzy:

  1. Świetna maszyna losująca :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ blisko było! gratulacje! :)
    Roni, Janek w koszyku obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i nie rozumiem jak ja mogłam to przegapić :((

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :)
    "maszyna losujaca" pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zdążyłam ;(

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest!!!!!!!!!!!!!!!!!! zła passa przerwana, już tak dawno nic nie wygrałam, że zaczęłam wątpić w swoje szczęście.
    baaaardzo się cieszę, podam adresik:-))))
    dziękuję i pozdrawiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wybieram smoka dziewczęcego :-)))) aha, pozwoliłam sobie dać fotkę smoka w info na moim blogu, że wygrałam u Ciebie, mam nadzieję że się nie pogniewasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Cudna "maszyna losująca" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. och nie miałam szczęścia w losowaniu ale minka Twojego przesłodkiego Jasia rekompensuje wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Roni! Dziekuje za swietna zabawe w Twym candy. Nie wiedzialam, ze sie 'zakwalifikuje' w losowaniu z racji moich brakow, ale tym bardziej mi milo (szczerze mowiac-nie liczylam na to)
    Robisz przepiekne rzeczy, a racji tego ze uszylas kolejnego kota-tym razem mniejszego i krotszego niz ten metrowy to bede miec mega dylem ktorego sobie zamowic...hmmm nie szyj wiecej kotow, plissss :)
    Usciski dla Ciebie i pozdrowienia z Kambodzy

    CiniMini

    OdpowiedzUsuń
  11. ps. oczywiscie zapomnialam dodac najwazniejsze- Twoja "Maszyna Losujaca" jest przeslodka. Janek ma tak mimiczna twarz, ze powinien byc dzieciecym modelem w jakiejs profesjonalnej agencji. Serio. Pomysl nad tym z Twym mezem.

    Stylizacja w koszu tez swietna- Roni czego bys nie dotknela zamieniasz wszystko w zloto.
    Usciski raz jeszcze
    CiniMini

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)