czwartek, 26 grudnia 2013

Kraków ŁaŁ

14 grudnia odbyły sie targi Kraków ŁaŁ w których miałąm okazję brać udział :) 
Jestem pewna, że wybiorę się na następną edycję, jeśli nie jako wystawca to jako rodzic, który poszukuje niebanalnych zabawek i fantastycznych ubrań świetnej jakości dla swojego dziecka.
Tam było to, czego w sieciówkach sie nie znajdzie!
Organizatorzy postarali się bardzo :D

Ja do tej pory jestem pod ogromnym wrażeniem firm z ubrankami dla dzieci. Bardzo lubię jak są one wygodne i funkcjonalne. Prostota... to jest to! Ale tutaj prostota nie oznacza banału. Zakochałam się absolutnie w firmach PIu di MEkorci, Puszek.eu i MidFASHION.
Prócz ubrań...
Mimi monster, której lalki są tak niezwykłe jak ich twórczyni. Absolutnie nie do podrobienia. No i te kołderki ręcznie malowane- bajka!
Piękne grafiki absurdalia bachanalia niemoralia.
Kolorowe Studio hoho z ręcznie malowanymi drewnianymi rzeczami swoją armią Napoleona rozłożyła mnie na łopatki.
Na kiermaszu nie zabrakło Niechajów z recznie szytymi broszkami, zabawkami i prześlicznymi ramkami!
Jeśli ktoś ma ochote i lubi styl skandynawski to polecam Galerię Malandia. W Szwecji nie spotkałam tak ładnie wykonanych skrzynek, ramek i innych drewnianych elementów do dekoracji. Wiekszość dostepnych rzeczy na rynku to tandetna chińszczyzna, a u nich tandety brak! ;) Są za to pastelowe kolory i delikatne dodatki, które dodają charakteru.

To tylko mała część tego, co można było zobaczyć, dotknąć i kupić od ręki :)


Był to dla mnie pierwszy tego typu kiermasz w Polsce i mam same pozytywne wspomnienia.
Mój kącik na kiemaszu wyglądał tak...
 

A moi klienci wyglądali tak...
 
Zadowolony klient i nic więcej do szczęścia mi nie trzeba :)

Pozdrawiam świątecznie :)

Roni


3 komentarze:

  1. odwiedziłam polecane stronki! Dziękuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za ciepłości o nas. Nasze oczy codziennie upajają się widokiem chmurkowej poduchy, kąciki urokliwie zdobią konik i smok i jak na nie patrzę, to znów chce mi się być dzieckiem. Liczę na niejeden wspólny kiermasz :)

    Malandia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)