piątek, 27 grudnia 2013

Wymianka z Beatą

Moja pierwsza wymianka! :D
Wymiankę zaproponowała mi Beata, której bloga możecie odwiedzić tutaj.
Beata robi biżuterię- śliczną, kobiecą i smakowitą :) Zaglądnijcie do niej a sami się przekonacie :)

Zobaczcie co od niej dostałam...

Ale to nie wszystko, bo kochana Beata zrobiła mi ogromna niespodziankę i podarowała kilka innych rzeczy...


Dziękuję za wszystko jeszcze raz bardzo, bardzo!!! :D

Ja dla Beaty zrobilam smoka z metkami...
Smok miał być dla pewnego Jasia. Słyszałam, że chwilowo został przejęty przez córeczkę Beaty- Zuzię.
Jak tylko poczta wznowi prace po świętach do Zuzi powędruje niespodzianka :)

Serdecznie pozdrowienia:)
Roni

5 komentarzy:

  1. wow, piękne! sama nie wiem, co mi się bardziej podoba - szaro-różowa bransoletka, czy ta z nieskończonością...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo lubię wymianki :))) Wiadomo - prezenty cieszą - a co najważniejsze poznaje się bliżej blogowe koleżanki :))))) Wasze prezenty wymiankowe piękne!! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki! Wymianki są super - wpadnij do mnie bo tam się chwalę swoimi ślicznymi prezentami jakie dostałam od uzdolnionych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam wymianki, zawsze sprawiają mi tyle radości!!! Wasza - bardzo udana, wszystko śliczne!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Weroniczko - jeszcze raz dziekuje za cudowna wymianke - Twoje stwroki zrobily furore - sa delikatne, kolorowe, piekne !!!

    dziekuje i ciesze sie,ze moglam sprawic odrobine radosci swoimi bransoletkami

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)