wtorek, 4 lutego 2014

Mata dla kucyków...

Mam klientów, którzy dają mi zadania specjalne ;) Pozdrawiam Cię Kasiu! :D 
Takim specjalnym zleceniem była mata dla kucyków dla siedmioletniej Ani :)
Matę uszyłam i wyglada tak...

Zamek i mostek są przymocowane na rzepie.



 Jest rzeczka i są kwiatki, które kucyki bardzo lubią podskubywać...

Po skończonej zabawie zamek i mostek demontujemy...

Składamy...

Zapinamy na guziczki...

Zwijamy w rulon i zapinamy na rzepie.
Wszystkie elementy maty oraz kucyki... rzecz jasna... wkładamy do worka, gdzie poczekają do następnej zabawy :)

Nie była to wcale mission impossible. Ja przy szyciu bawiłam sie świetnie. Oby i Ani się spodobało :)

Przypominam o mojej licytacji na FB. Trwa tylko do 9lutego, zapraszam serdecznie :)

Miłego popłudnia kochani :D

Roni




26 komentarzy:

  1. Genialna!!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, seryjne maty ze sklepu nie mają szans :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Ania z pewnością będzie zachwycona :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś czarodziejką, cudna mata, świetny pomysł!!!!!!!! Wykonanie mistrzowsakie wręcz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam na FB poprostu zbieram szczękę z podłogi. A na moje nieszczęście Paula już widziała i też chce taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tam mata jest do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mata została zrobiona na zamówienie i ma już właścicielkę, ale można zamówić kolejna :)

      Usuń
  6. Wow Roni.... Cudowna. Baaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:))))I pomysł i realizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna. Jak dobrze mieć klientów, który nie pozwalają stać w miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja bardzo lubie nowe wyzwania :)

      Usuń
  9. Trafiłam tu przez blog msbaika... I jestem oczarowana. Spotkałam się już z mnóstwem hand-made'ow i prób szycia... ale Twoje szycie? Nie ma sobie równych ! Uwielbiam detal, precyzję, formę. Jakbyś malowała obrazy, ale zamiast pędzla używała maszyny do szycia.
    Chciałabym kiedyś dojść do takiej perfekcji... :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziekuję za wszystkie komentarze, ogromnie się cieszę, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna dla mnie ten zamek to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. A fana takiego ładnego cacka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Miało być cena

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł a wykonanie piękne i idealne! Majstersztyk! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jakiej cenie takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna. Naprawdę robi wrażenie. Taki talent to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka śliczna mata!!! Kucyki będa zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam:) Trafiłam właśnie na Twojego bloga dzięki szyciotypowi;) Szyjesz przepiekne rzeczy i masz świetne pomysły. Mata jest obłędna, ma wszystko, czego kucyki zapragną. A rozwiązanie z rzepami i zwijaniem, zapinamiem na guziki i chowaniem do worka jest po prostu genialne. Projekt doskonały, nic dodać, nic ująć. W chwili wolnej zapraszam do odwiedzin u mnie. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny Pomysł na zabawę dla dziecka. Córeczka szaleje ostatnio za kucykami, więc i jej się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)