piątek, 13 czerwca 2014

Sesja dla Roni Baby Design


 Dzisiaj będzie dużo zdjęć.
 Chciałam się Wam pochwalić cudnymi modelami, Anią i Kacperkiem, którzy uczestniczyli w sesji reklamującej moje kokony  :D
Oboje byli bardzo dzielni i przeuroczy!!! Ciocia Roni chciałaby oboje na własność, ale podjęte negocjacje z rodzicami nie powiodły się ;) :P

Zdjęcia zrobiła dla mnie Aga Wojnicz z Pastelove Kadry. Jeśli ktoś nie zna to bardzo polecam!!! Ja już nie raz korzystałam z ich usług. Są ze mna od dnia ślubu. Co jakiś czas wracam do nich i pewnie jeszcze nie raz wrócę :D

Chciałam ogromnie podziękować całej ekipie towarzyszącej przy robieniu tych zdjęć. 
Rodzicom i maleństwom, że się zgodzili przejechać kawał drogi!
 Agnieszce za pastelove kadry wielka buźka!
I bratu memu Staszkowi, który starał się ujarzmić mojego Jaśka na backstagu ;)
Jeszcze raz wszystkim DZIĘKUJĘ!!!













A Wam jak się podobają zdjęcia?

Miłego weekendu życzę wszystkim :)
Buźka!

Roni

9 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy , piękne zdjęcia i słodkie dzieci :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia;) pasuja bardzo do Twoich prac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pięknie dziękuję :) To był bardzo miły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kokony, piękne zdjęcia, kochane dzidziusie! :) Strasznie miło się na to wszystko patrzy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)