niedziela, 12 kwietnia 2015

Już jest z nami!!!

Już jest z nami miesiąc!
Taka maleńka... z malutkimi rączkami... maleńkimi stópkami... taka pachnąca mlekiem... <3
Jak to ktoś powiedział... spóźniona siostra bliźniaczka mojego synka, ponieważ urodziła się w dniu urodzin brata! To sie nazywa wyczucie czasu ;) :D

To powód mojej ogromnej radości i tego, że przez ostatnie miesiące było mnie dużo mniej.
Jestem pełna nadziei, że sie z nią dogadam i już niedługo powrócę w pełni mocy :)




Miłego dnia życzę wszystkim odwiedzającym :)

Roni

13 komentarzy:

  1. Ale jestem śliczna ,buziaczki dla Emilki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęścia, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwo ;) Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Śliczna dzidzia :) Wszystkiego dobrego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego. A moje wnuki - Matylda i Jasio już ledwo mieszczą się w kokonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Czas mija tak szybko! Mam nadzieje, ze kokony sie im spodobaly :)

      Usuń
  7. Cudne Maleństo, GRATULACJE!!!
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje jest prześliczna!!! Wycelowałaś z datą niesamowicie!!! Będzie miała dobrze z taką zdolną mamą! Samych radosnych chwil dla Was wszystkich <3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ze poświęcony czas :)